دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اخلاق مهم ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام وقف وایثار که در مجموعه اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین برگزارشد گفت: خوشبختانه این مسابقات که با نام وقف و ایثار همراه بود، با موفقیت و همراه با اخلاق ورزشی به پایان رسید که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: که باید تمامی دست اندرکاران ورزش دست به دست هم داده تا ورزش همراه با اخلاق را در جامعه نهادینه نماییم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: مهم ترین هدفی که از این مسابقات ورزشی دنبال خواهیم کرد توسعه ورزش بین طلاب حوزه های علمیه همراه با اخلاق و روح معنویت در ورزش می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: روح ورزش جوانمردی و گذشت است. اگر چه همه در ورزش حرفه ای برای کسب مدال و بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم اما نباید روح ورزش قربانی پیروزی ها شود.

وی اظهار کرد: امروزه ورزش نقش بسیار تعیین کننده ای در شادابی و نشاط مردم دارد و باید در برنامه روزانه زندگی همه افراد قرار گیرد

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در کنار ورزشهای انفرادی و گروهی که به پرورش جسم کمک می کند ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی هم داریم که برخاسته از ارزشهای تاریخی، فرهنگی و سنتی کشور است و به تقویت روح کمک می کند

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: در فرهنگ ایران زمین یکی از رویکردهای ورزش پهلوانی در مسیر دستگیری از نیازمندان بوده است و کشور ما به لطف پهلوانی و روح ایثار جایگاه ویژه ای در عرصه بین المللی دارد.

ورزش همراه با اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم

انتهای پیام /

ورزش همراه با اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha